Ziploc - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu Ziploc - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

Ziploc

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

06 Augustus 2006 | Guatemala, Antigua

Ziploc
Dag mensen!

Hoe gaat het daar?Lekker zomer aan het vieren? Ik ben ook vakantie aan het vieren! Ik ben maandag ergens in juli, met m´n marktbackpack, m´n ziplocjes (heb al m´n bagage gecategoriseerd en geziplocd) en Lars en Esther via Managua en San Salvador naar Antigua in Guatemala gegaan. Ik was er in 2003 al geweest en ik wou wel kijken hoe het nu was. T is deze keer heel anders, maar toch ook weer hetzelfde, leuk is dat Eline en Daniel (matties van toen die nu in NL wonen) ook hier zijn.
Heb echt vakantie dus ik doe niet echt veel. Heb wel een vulkaan beklommen die ik eerder ook had beklommen, hij is nu alleen actief geworden. Echt bizar om het lava te zien stromen. Was best warm.
Verder lekker uit eten, op stap en mooie dingen hier in de stad gezien. Ik had in 2003 nog niet alles gedaan (blijkt achteraf) en heb ruines bezocht, ben door een dorp gereden waar ze alleen maar laarzen maken (was erg interessant, zo´n 50 winkels).

Morgen ga ik verder reizen, ik kan hier nog wel eeuwig blijven, maar ik moet weer verder van mezelf… waar het heengaat weet ik eigenlijk nog niet, ik ga zo s ff de lonely planet raadplegen... T verhaal zal wel weer volgen!

Lorrainetje nog 2 weekjes en dan sta op t vliegveld op je te wachten!! Zin innn!

CIAOOOWWWWW!!!!!!!!
xxx Henk

  • 06 Augustus 2006 - 16:53

    Ruben:

    He Driekloc,

    Leuk daj weer in kwatemaalaa bent. Je zou wel toe zijn aan vakantie na dat harde werken ;-) Enjoy de ferien!

    Grüss Ruubs!

  • 06 Augustus 2006 - 18:33

    Lorrepor:

    Bedankt voor je lijstje, erg nuttig. Vooral fijn dat je een kruisje achter je onderbroeken hebt gezet, dan hoef ik die niet mee te nemen zeg maar..en ik wist niet dat de dixie toegestaan was..maar even serieus, er staan zo'n zestig dingen op die lijst...dat past toch never nooit in 1 klein rugzakje?Zestien...kus!!!

  • 06 Augustus 2006 - 19:38

    Arja:

    Hee Hendriek wat heerlijk dat je nu echt aan t reizen bent!! Ben benieuwd waar je nog allemaal heen gaat!!Komen dr nog pics? Ik vandaag lekker dagje amsterdam gedaan bij marieke, lekker in vondelpark gezeten! doeeeeeeeeeg xxxxxx

  • 06 Augustus 2006 - 23:40

    Tjitske:

    Ha Hendriekie!! Leuk idd dat het avontuur zeer goed vervolgd wordt!! Heel veel plezier nog. Ik kom net terug van et werk, t was een leuk daggie. Tot snel op de msn oid en een dikke kus!!

  • 07 Augustus 2006 - 09:45

    Mam:

    hoi mien wicht
    je bent nu in bijna alle landen van midden-amerika geweest. Welk land is het mooist? wat natuur, mensen, eten betreft. groetjes je ma

  • 07 Augustus 2006 - 16:46

    Allanbob The Builder:

    Hendriekcita!!!! Todo bien?. Me alegra que la estés pasando bien (no entiendo nada de lo escrito, pero asumo por las fotos que tenés un buen tiempo). En Costa Rica todo bien, mucho sol últimamente. Tu hijo peluche color rosa de cabeza grande, está bien y habla muy bien español.
    Los maes? cómo están? ya encontró uno?. Saludos.

    asf

  • 08 Augustus 2006 - 10:44

    Rens:

    lekker op avontuur dus? lijkt mij ook geweldig! en ook nog bekende ontmoet dus?
    wacht op de foto's!

    liefs rens

  • 09 Augustus 2006 - 09:37

    Ronald:

    hey binnenkort even update via een mail, heb weer een beetje internet!


  • 10 Augustus 2006 - 08:40

    Arja:

    Hee hendriek heel veel plezier met je nieuwe avontuur!! Lekker duiken! Liefs ar

  • 13 Augustus 2006 - 08:20

    Lorraintje:

    Drieksel, ik mis je! Nog negen daagjes, tijd begint te vliegen nu! Veel plezier en pas nog even goed op jezelf, over een week ben ik er om dat te doen;)
    Liefskussies

  • 13 Augustus 2006 - 17:13

    Moi:

    De online cursus Spaans heeft mij het volgende geleerd:
    Hago el amor sin correr riesgos o no lo hago.
    Haha!kussies

  • 14 Augustus 2006 - 00:40

    Jeroen:

    Hey meissie,
    Lekkere verhaaltjes! Nog 8 daagjes en dan moet ik het vliegtuig al in... geniet nog van de komende tijd en we drinken er nog wel eentje in Grunn, of vooruit, misschien wel twee.

  • 14 Augustus 2006 - 14:55

    Martine:

    He driekus, je gaat nu dus lekker reizen, veel plezier! Wij hebben net het weekend met de actis mensen achter de rug, was erg gezellig, jammer dat je er niet bij was!
    Dikke kus

  • 14 Augustus 2006 - 15:15

    Lotte:

    He meisje,

    sorry dat ik zolang niks heb laten horen! maar dat kwam door Turijn, Barca en vorige week weer veel werken en verhuizen in NL! Wat ben je nu allemaal aan het doen daaro?? Lorraine er dus ook al bijna, super joh!! He geniet er nog even heel goed van en dan tot snel alweer!!!! :)

  • 15 Augustus 2006 - 17:22

    Lorraine:

    nog zeven!

  • 15 Augustus 2006 - 23:29

    Lor:

    Nog 6...maar wanneer komt die update nou? Wil weten hoe je t hebt enzo...leuke mensen, lekker eten, vieze beesten, vieze mannen?(zelfde)ohohoh wat grappig weer.. kus!

  • 16 Augustus 2006 - 20:18

    Marloes:

    Heya Hendriek,
    Klinkt allemaal weer om jaloers op te worden.
    Vond het volgende streepje op de analyse over de bezigheden van je stage om te lachen.
    Hei ik wens je nog fijne dagen en super fijne tijd volgende week als Lorre er is, maar dat gaat ongetwijfeld lukken!

    Liefs Marloes

  • 17 Augustus 2006 - 12:29

    Janneke:

    Laat eens wat van je horen driek!! ben nieuwsgierig, wil weten hoe het is/was enz... mis je lots! *SMAK*

  • 18 Augustus 2006 - 13:50

    Arja:

    Hee chica, hoe was het onbewoonde eiland?? Lekker gedoken, ben erg benieuwd! Ik erg brak gister feestje en opening keiweek.. Straks pannekoeken bakkie jummie!! Doei xxx ar

  • 31 Augustus 2006 - 08:01

    Broer:

    Wat mooi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Mijn eerste reis

Ik op stage @ costa rica...Ben benieuwd hoe t uit gaat pakken..

Recente Reisverslagen:

09 September 2006

Ik kom eraan

30 Augustus 2006

Lorraine is er!

18 Augustus 2006

Little Corn Island!!

06 Augustus 2006

Ziploc

28 Juli 2006

Nicaragua
Hendriek

Duiken in Mozambique

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 66914

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 22 December 2009

Mozambique

24 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

18 Februari 2010 - 30 November -0001

NZ

Landen bezocht: