t paradijs is er niks bij... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu t paradijs is er niks bij... - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

t paradijs is er niks bij...

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

03 April 2006 | Costa Rica, San José

Mooiiiii How word? Hier goud!
Heb weer tijd voor n verhaaltje... Ben de eerste week al paar keer op stap geweest.. erg leuk hier! Muziek is alleen beetje eentonig met de reggeaton-salsa-merengue mixjes, dus daarom kun je beter naar de grote clubs gaan, waar nog andere muziek is. K verbaas me nog steeds over hoe hartelijk ze hier zijn.. Heb van mijn huisbazin een enorm boeket gekregen met welkom in je huis.. hahah, echt mooi..

Dit weekend zijn we naar Manuel Antonio geweest, dat is een plekje met een nationaal park en mooi strand enzo.. en jeeeeetje, wat mooooooi!!! Ik zal een paar fotos erop zetten, echt onvoorstelbaar. We reden t durp binnen en er hing al een luiaard in de electriciteitsmast, verderop zaten paar aapjes in de boom te spelen. Onder de boom zat een leguaan een beetje te loeren.. Zondag gingen in het park naar het strand. Eerst even naar t uitkijkpunt.. De weg naar boven was groen en mooi. De cast voor een goede horrorfilm was ook aanwezig, namelijk honderden krabbetjes, rood met zwart, echt supereng.. al waren ze banger voor jou dan andersom.. Waren echt heeel veel.. Later ff chillen op t strand om eens flink te verkleuren.. Is wel gelukt, ben weer eens knalrood.

Savonds gingen we biertjes drinken en beetje dansen. Het dorpje was 200 meter doorsnee ofzo en omdat dat zo groot was, moest alles met de auto.. We waren met z´n 7en ofzo, dat past best in 1 auto. 3 voorin, 4 achterin. De hoofdreden om de 300 meter niet te lopen was dat t zo dom was om met dat zware bier te lopen. De enige keer dat we naar het dorpje zijn gaan lopen werden we aangevallen door een zwerm wespen, heerlijk gestoken, gelukkig maar 1 keer. Lars heeft record gevestigd met iets van 8 ofzo.. Ellende

Dit was t wel weer. Ga deze week nog een plekje zoeken om te duiken en dan mag ik aanstaande maandag beginnen met m´n stage. Ben benieuwd hoe het wordt..

Vind t leuk dat ik zoveel reacties krijg allemaal! Ik heb nog geen mobiel nummer, weet ookn iet of ik die nog krijg.. Er is 8 uur tijdverschil, maar als je leuk genoeg bent mag je me ook wel wakker bellen. Weet je zeker dat ik thuis ben.

Tot laaaaaaaaatorr!!
Kuss van Hendriekje

  • 03 April 2006 - 17:24

    Snanneke:

    Bijten ze niet!! krabben, leguanen, vissen.. mensen.. what was the party like?? *SMAK*

  • 03 April 2006 - 17:51

    Kattekop:

    Mooie foto´s!! Mooi strand, mooie sunset, mooi boeket, alles mooi... heeeeerlijk!!!! :)

  • 03 April 2006 - 18:31

    Gerdy:

    Zwaaar jaloers op je! Ziet er heerlijk uit daar.. Ik wil ook in bikini en warm weer! :'( En ook al weer leuke mensjes ontmoet zie ik! Super! Hoop dat stage leuk wordt.. Kus kus kus

  • 03 April 2006 - 18:32

    Lotte:

    Zoooo dat ziet er inderdaad allemaal goed uit man! Ben blij voor je! En super al zo veel mooie feestjes gehad! Geniet er goed van he, want voor je t weet zit je 40 uur per week op je stage..... pfffff!! dikke kus Lot

  • 03 April 2006 - 18:43

    Ronald:

    Ik heb er maar een zin voor. Ik ben gigantisch jaloers op jou!

    Vermaak je wat daar! En neem maar een paar van die hermietkreeftor deluxe mee, misschien slaat het hier wel aan als nieuw huisdier. X

  • 04 April 2006 - 07:16

    Tjitske:

    waaaaauuuw, wat mooi. Leuke bikini heb je trouwens! nieuw? Leuk dat je zo met Lard en Esther mee kan. Veel plezier met duiken en verbranden! Kus

  • 04 April 2006 - 07:55

    Lorraine:

    lijkt wel wat op de hoornse plas, vind je ook niet? haha kuttekop, echt mooi hoor daar!en niet meer om vijf uur 's ochtends bellen hoor:P
    kus

  • 04 April 2006 - 08:21

    Klazien:

    Wow!! Wat mooi!!Ziet er allemaal goed uit. Veel plezier nog deze week!

    Liefs

  • 04 April 2006 - 08:35

    Geeta:

    Ey Hendriek! Wow...ziet er moooi uit allemaaaal!! Nog veel plezier deze weeek, hoe is het met je Spaans?? liefs, Geet

  • 04 April 2006 - 09:44

    Rens:

    al wat mensjes ontmoet dus! die ook wel van een potje bier houden? mooi! mooi strandje hoor... ik ben jaloers!!
    vanaf maandag veel succes op je stage ;-)
    Liefs Rens

  • 04 April 2006 - 09:50

    Arja:

    He hendriek! Wat super dat je t al zo naar je zin hebt daar! Veel plezier nog deze week! Liefs

  • 04 April 2006 - 11:43

    Marieke:

    Wauw!

  • 04 April 2006 - 13:45

    Tom:

    hey kipz ik vind het leuk dat jij het leuk hebt
    je bent alleen wel toe aan een nieuwe handdoek,deze is oud
    veel plezier met duiken en de zonnestralen

    -x-

  • 04 April 2006 - 14:05

    Sjoerdje:

    Jaaaaaa jij bent ook begonnen!! Wat een feest! Vermaak je je al een beetje op je werk? Of is het net zo saai als bij mij? hehehe
    Leuke foto´s heb ie al moakt! Ik ben trots op jou! HULDE
    Kus!!

  • 05 April 2006 - 08:23

    Jaap:

    Hé zussie,
    Ziet er goed uit allemaal. Leuke beesten ook. Zolang ze maar niet in je bed kruipen...
    XX JAAP

  • 05 April 2006 - 14:36

    Hilde:

    Volgens mij heeft die handoek de hele wereld ook al gezien!

    driek, Leuk dat het je goed bevalt. Snap nu waarom je Costa in plaats van ierland hebt gekozen.

    Veel liefs Hilde xxxx.

  • 05 April 2006 - 18:36

    Lars:

    Meuuhhhh Hendriek!!

    Jaaaa... dat was tof, of niet, afgelopen weekend?! Esther vertelde me dat je gister bent vertrokken om lekker te duiken.. wordt vast mooi! We horen het wel, of je nog wat Manta´s en Bullsharks hebt gespot.. Als je dit weekend weer terug bent, gaan we weer een mooi feesie bouwen ;)!

    Lars

  • 05 April 2006 - 19:05

    Padi:

    hoi driek
    ik begin te beseffen dat je al een heel bereisd persoon aan het worden bent.al heel wat landen bezocht en uit je verhaal valt te lezen dat je zelfs al in het paradijs een kijkje hebt genomen.helaas heb je daar geen fotos van.de fotos die je in costa hebt gemaakt zijn prachtig.zo te zien een mooie natuur met aparte dieren.heerlijk temperatuurtje ook zo tezien.kan me goed voorstellen dat je je er goed vermaakt.leuke mensen om je heen ook nog.ik hoop dat je er een prima tijd hebt en dat het werk dat je nog te wachten staat in een evengoede sfeer zal gaan als wat je er tot nu toe van gemaakt hebt.ik hoop tot snel en laat je niet weer steek n biet n of krab n.groetjes en een dikke kus.
    padi

  • 05 April 2006 - 21:12

    Arja:

    he meis, geniet van het duiken!!! Ik al bijna naar Tjits! Heel veel zin in. er wordt natuurlijk wel even een biertje op je gedronken hoor! Liefs

  • 06 April 2006 - 07:28

    Jantine:

    Hey Hendriek! Wat een leuke foto's zeg! Hou je site in de gaten hoor. Hoe ging het duiken?
    Veel plezier met alles! Dikke tut

  • 06 April 2006 - 18:28

    Mam:

    mooi land, mooie dieren, mooie bossen ,mooie stranden, mooie mensen. groetjes

  • 06 April 2006 - 20:42

    Sjoerdje:

    Heeeeuuuww Driekie! Whoo wat heb jij al veel gezien in die korte tijd dat je daar zit!! Hier geen leguanen.. wel smerige stinkkatten!! Haha, maar verder is het heel leuk hoor!

  • 07 April 2006 - 12:23

    Desiree:

    Hi nichtje, ziet eruit als fantastische vakantiebestemming! Heel veel plezier met je stage ook (als je daar nog tijd voor hebt) ;-)

  • 07 April 2006 - 12:24

    Desiree:

    Hi nichtje, ziet eruit als fantastische vakantiebestemming! Heel veel plezier met je stage ook (als je daar nog tijd voor hebt) ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Ik op stage @ costa rica...Ben benieuwd hoe t uit gaat pakken..

Recente Reisverslagen:

09 September 2006

Ik kom eraan

30 Augustus 2006

Lorraine is er!

18 Augustus 2006

Little Corn Island!!

06 Augustus 2006

Ziploc

28 Juli 2006

Nicaragua
Hendriek

Duiken in Mozambique

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 68502

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 22 December 2009

Mozambique

24 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

18 Februari 2010 - 30 November -0001

NZ

Landen bezocht: