Dag kinders! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu Dag kinders! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

Dag kinders!

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

07 April 2006 | Costa Rica, San José

Hoe gaat t daar in Nederland, Duitsland, Italia, spanje, Ierland en waar dan ook? Ik blijf me hier verbazen over hoe mooi het hier is!

Ik ben 2 nachtjes weggeweest naar de caribische kust. Ik ben eerst naar puerto viejo de talamanca geweest om te duiken. T was wel mooi, maar niet super.. Ik hoorde daar dat t in cahuita mooier was en omdat t toch dichtbij was heb ik de bus die avond gepakt en ben naar cahuita gegaan. Daar kwam ik in een hotel met nl´se en belgische eigenaar, was erg leuk! Kon zo aanschuiven om te eten en het overheerlijke imperialbier te nuttigen! Toen ging ik ´s ochtends beetje snorkelen, m´n lievelingsvis gezien (wie heeft dat nou) een porcupinefish, een haai (nurse shark) en een zeepaardje. Daarna zou t de bedoeling zijn om door het park terug te lopen.. maaaaarr... had geen zin om 2 uur te lopen en toen ben ik teruggegaan met de boot. Ik dacht dat m´n spaans heel goed was en dat hij zei, ik moet nog even vis halen.. Maar hij zei dus dat hij nog even moest vissen hahaha... Toen hebben we nog ff op lobster en inktvissen gevist.. was erg lollig allemaal! Kijk maar op de foto, de held op sokken.. was echt zo bang voor dat beest!

Ik moest de middagbus halen om weer terug te gaan naar San Jose en had nog een paar uurtjes over dus mocht ik de fiets lenen van de gast van de receptie.. Echt superlollig, je moet die fiets zien, klein roze fietsje, en hij 2 meter, zo´n ghettoneger.. Toen ging ik door t park fietsen en oooooooohw wat mooiii! Lekker gepicknickt met wat mensen in t park en toen weer teruggefietst...Nog wat aapskes tegengekomen onderweg... Ik was eigenlijk opzoek naar luiaarden-luiaards (pff) maar die kwam ik niet tegen, ik denk dat t kwam doordat ik naar de grond staarde vanwege het moeilijk te befietsen fietspad..

Nu zit ik in internet cafe, m´n computer is dood voor altijd, dus heb geen pruter meer in huis... Dit is ook wel primo dacht ik!

Tot latorr!! Kusss dwiek

  • 07 April 2006 - 20:13

    Snanneke:

    Wat leuk!! ik wil ook? Het lijkt wel of je iedereen kent! haha... That's my girl! Love ya, *SMAK* mooi, mooi, mooi hoor!

  • 07 April 2006 - 20:15

    Snanneke 2:

    Hahha, ik had de foto's niet gezien!! thug en bike are a good match! haha.. kus!

  • 08 April 2006 - 07:37

    Jaap:

    Goeie fiets. En ik word steeds jaloerser. Zo te zien heb je al aardig wat mensen leren kennen, en wat een mooie foto's!

    XX JAAP

  • 08 April 2006 - 10:12

    Mam:

    prachtig weer die foto's je bent er nog maar een paar weken en je krijgt alles voor elkaar mooie fiets van de grote bruine man. groeties

  • 08 April 2006 - 11:39

    Hilde:

    Je hebt het heel erg naar de zin? Is het net zo mooi als guata? Veel succes met het werk maandag. xxx Hilde

  • 08 April 2006 - 12:09

    Geeetaa:

    gecondoleerd met je computer haha wat is een internetcafé ook een uitvinding of niet!! kun je ons mooi op de hoogte houden van alle leuke belevenissen en moooie zeebeesten etc. klinkt heel leuk, ziet er moooi uit en ik hoop dat je nog veel meer mooie dingen gaat beleven!!
    liefs, Geet

  • 08 April 2006 - 16:07

    Katti:

    Wat een mooie dingen maak je weer mee! Leuke gekkigheid! Lekker kreeftvissen en een mooi ritje op ´n roze fietsje... Wie maakt dat nou allemaal op één dag mee?? Meis, geniet er van!! Dikke kus!

  • 08 April 2006 - 17:11

    Lorre:

    neem die telefoon op he;)
    kus

  • 09 April 2006 - 08:59

    Marloes:

    Hei Hendriek,
    Moet je onderhand ook niet eens aan het werk? ;)
    Klinkt allemaal geweldig, vooral de foto van jou met de grote boze neger.
    Hier giet alles goud, we houden ook Lorraine een beetje in de gaten zodat ze niet van het juiste pad afwijkt :P
    Fijne week enzo!
    X. Marloes

  • 09 April 2006 - 12:03

    Lot:

    He Driekie,

    Die neger, de fiets, die kreeft, mooi man!! Goed dat je t zo naar je zin hebt daar en dat je al zoveel leuke dingen hebt gedaan!! hopelijk gaat de stage ook bevallen straks, maar geniet eerst nog van een week vakantie he!!
    Ben gisteren maar weer eens naar Milaan geweest, niet zoals toen weer de hele stad leeggekocht helaas! He meissie, geniet ervan!! dikke kus

  • 09 April 2006 - 12:06

    Marieke:

    Wat ben jij een lefgozer met die beestenbende!

  • 10 April 2006 - 07:17

    Tjitske:

    Mooi hoor! Leuk om je op al die fotos te zien. Ik heb een heel leuk weekend gehad!! Kan et nog steeds niet geloven haha. Dat jullie dat ook gewoon allemaal al wisten! MAN! Werken nu valt niet mee! haha. Veel plezier verder en we mailen! KUS

  • 10 April 2006 - 10:21

    Flor:

    Hee Hendriek! Jaaa alles goud hier hoor! Met jou ook? Wat heb je eigenlijk voor een stage in t paradijs? :) Beso

  • 12 April 2006 - 08:28

    Klazien:

    Wat een avonturen weer!! Goed bezig!

    Kus

  • 12 April 2006 - 15:21

    Martijn:

    super om te zien dat je je eigen vermaakt!!

    keep it up.

    en je weet, als je terug bent gaan we polo rije :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Ik op stage @ costa rica...Ben benieuwd hoe t uit gaat pakken..

Recente Reisverslagen:

09 September 2006

Ik kom eraan

30 Augustus 2006

Lorraine is er!

18 Augustus 2006

Little Corn Island!!

06 Augustus 2006

Ziploc

28 Juli 2006

Nicaragua
Hendriek

Duiken in Mozambique

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 68616

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 22 December 2009

Mozambique

24 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

18 Februari 2010 - 30 November -0001

NZ

Landen bezocht: