Ik heb een nieuwe lamp - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu Ik heb een nieuwe lamp - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

Ik heb een nieuwe lamp

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

13 April 2006 | Costa Rica, San José

t was altijd zo donker bij m,n bed,zoo donker dat ik er bang van werd. Ik heb de oplossing gevonden, een nieuwe lamp! Nu hoef ik nooit meer bang te zijn..yoohoo!

Deze week niet heel veel gedaan, zaterdag mooi roeg op stap geweest naar een club..Was een leuke dj, was erg vroeg en leuk!Verder gerelaxed en heb m{n computer weer terug! Een andere dan, dikke prima!

We zijn vandaag naar pwetpawwk geweest.. Echt heel cool!Achtbanen en nog wat attracties.. best eng! En we hebben een uur gewacht om te karten, bleek dat ze maar 4 km per uur gingen ofzo... Maaaaar was t wachten waard, esther was 1e en ik 3e... en gelukkig was er nog een kerkdienst in het park zodat we gezegend de botsautos in konden...

Morgen naar Limon om daar de paasdagen door te komen.Ben benieuwd hoe ze hier semana santa vieren... Ik ga straks ff een aantal eitjes koken en verstoppen.. En daarna verven uiteraard.. Ik hoop dat ze gevonden worden, anders gaat t zo stinken...

Dinsdag dan eindelijk met m{n stage beginnen, echte leven gaat beginnen...


DE LAMP IS GAAF HE!!!

Kijk maar ffies bij de foto{s hoe supergaaf (zacht uitgedrukt) ie wel niet is.

Kus Driek

p.s. de lampen zijn ook in andere versies, ze zijn erg goedkoop, mocht je er op een of andere behoefte aan hebben mail dan ff.. dan regel ik dat... Zo ben ik nou eenmaal, daar doe ik echt niet moeilijk over...

  • 13 April 2006 - 07:09

    Katti:

    "Moej mij kiek'n... Ik heb mij n neie lampe kocht!! En daarna gooi ik mij gewoon mien paspoort in 't bier!"

    Mooie lamp zussie! Ik ben heel blij voor je! Mooi pretpark ook! Lekker dat je dinsdag nu echt gaat beginnen met je stage! Ben heel benieuwd!

    Vrolijk pasen en geniet van je weekend!!!

    Kussie!!!

  • 13 April 2006 - 07:17

    Tjitske:

    Ha lieve driekie, wat een mooie lamp, goeie match bij je kussen (heb je die ook mee?) Vrolijk pasen in de zon en Lot en ik zullen dr een op je drinken het weekend. Mis je mafheid wel hoor! Dikke kus

  • 13 April 2006 - 07:21

    Johan Artol:

    Hoi leuke lamp hoor, fijn dat je na dit weekend echt serieus gaat worden met de stage, vind het super dat je het zo naar je zin hebt.
    nou succes met PAARSEN TE VIEREN de groeten en we horen het wel weer hoe het gaat xxx

  • 13 April 2006 - 07:28

    Esther:

    WHAHAHHAH wat een schöne lamp zeg!!! Jeetje miena. T was wel eng in t pretpark vandaag he oei oei oei ik heb de schrik nog in de benen zitten! Nu nog een paar Spongebob rugzakjes aanschaffen en onze outfit is compleet!! hihi bis morgen!! ciaooooo

  • 13 April 2006 - 07:42

    Lotte:

    He driek, doe eens even zo'n lamp deze kant op, onwijs vet! haha! nog maar 1 dagje en dan ben ik in frankfurt bij tjitsie, jammer dat ryanair niet voor 50€ op San Jose vliegt ;(
    maar goed, ga vannacht heerlijk de nacht doorbrengen op t vliegveld, wat minder is... zit nu al bepakt en bezakt op t werk, ready om weg te gaan om 17.00... niet slecht! Meisje, hele fijne pasen daar en geniet van het fijne licht van je lamp!! Dikke kus

  • 13 April 2006 - 08:01

    Geet:

    Hee Hendriek!Pretpark ziet er wel mooooi uit!! niet alleen draaimolentjes:P haha Turks Fruit (de musical!) was Erg leuk!!! vermaak je nog een beetje en happy pasen!!

    xxx geet

  • 13 April 2006 - 08:16

    Jans:

    Hahhaa, waar heb je die vandaan! Je moet hem af en toe wel wat water geven, anders droogt ie uit... Pwetpawwuk sounds fun! ga je nog andere boeiende dingen doen? *SMAK*

  • 13 April 2006 - 08:50

    Jaap:

    Ik wil ook zo'n lamp! Laatst was er een Spongebob-marathon op tv en heb ik uuuuuuren lol gehad. En wat een leuk nijlpaard is dat waar je inligt.

    Veel plezier in Limon. Neem maar een heupflesje mee als ze nergens drank schenken...

    XX JAAP

  • 13 April 2006 - 10:22

    Arja:

    Ha ha echt weer wat voor jou driek! Heel veel plezier t weekend naar de kust! Liefs ar

  • 13 April 2006 - 15:30

    Arja:

    Oh en doe mij maar zo'n lamp, vet mooi! je kunt wel distributeur worden van die dingen! Haha is de studie toch niet voor niks! xx

  • 14 April 2006 - 08:14

    Ruben:

    He Driekie!!!

    Mooie lamp!!! Zowel uit als aan is het werkelijk een feest voor het oog! Wij hebben nieuwe boekenplankjes. We sturen je gauw een fotoreportage. Hier is het ook heel spannend hoor. Leuk dat je stage gaat beginnen maar ik geloof dat je je nog niet verveeld hebt ;-)

  • 14 April 2006 - 11:01

    Lorre:

    hee meidie, wat een lelijke lamp...ik zou m meenemen, past mooi bij de rest van je inboedel;)hoop dat je dit nog leest, kan je mail niet lezen, pc heeft kuren...ga je vanmiddag even bellen, reken maar rond 12 uur! hoop dat je wakker bent..luilak.
    dikke kus

  • 15 April 2006 - 08:53

    Mam:

    hoi riek
    bob is heel mooi hij gloeit ook zo lekker en straalt het uit. Weer prachtige foto's

  • 15 April 2006 - 15:52

    Martine:

    Skitterende lamp!!!
    Alles goed daar verder? Aan de foto's te zien en het verhaal te lezen wel!
    Succes met de stage,
    xxx

  • 15 April 2006 - 18:09

    Gerdy:

    Je emailbox doet raar! Ik probeer al de hele dag een kaartje te sturen maar hij weigert! Kan natuurlijk ook aan de kaartjessite liggen. Enorm toffe lamp, misschien moet je idd een handeltje beginnen vanuit daar! Heel veel plezier met pasen vieren. Hier wordt het een pasen zonder choco eitjes, want ze waren overal op en uitverkocht :'(.. kus kus

  • 16 April 2006 - 15:15

    Rens:

    Hai!
    Het gele sponsje met de vierkante broek... In een woord geweldig! Ik dacht dat je nooit meer aan het werk zou gaan daar, maar het valt mee. Dinsdag is het dus zover. Ik hoop dat dat net zo bevalt als de eerste weken op het eiland!

    Liefs Rens

  • 16 April 2006 - 20:22

    Klazien:

    Hey!

    Wat een supergave lamp!!Stuur maar voorraadje kunnen we hier wel voor je verkopen...Succes dinsdag!!

    Kus

  • 18 April 2006 - 08:23

    Tjitske:

    Je 1e werkdag! Succes vandaag! XX

  • 18 April 2006 - 16:42

    Jaap:

    Ha zussie,
    Hoe was je minivakantie? En hoe is het vandaag gegaan? Ben heeeeel benieuwd!

    Kus, Jaap

  • 18 April 2006 - 17:57

    De FBI:

    ik kan maar 1 iemand bedenken van wie dit bericht komt, haha!! zo niet, dan sorry!!! hoe is het vandaag gegaan op je eerste werkdag?? Of hoe gaat het moet ik vragen natuurlijk he?! laat maar snel wat van je horen op je site!!! Frankfurt was echt super gezellig!!! Dikke kus Lot

  • 18 April 2006 - 19:45

    Arja:

    Hee meis! Hoe was je weekend en je eerste dag??? xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Ik op stage @ costa rica...Ben benieuwd hoe t uit gaat pakken..

Recente Reisverslagen:

09 September 2006

Ik kom eraan

30 Augustus 2006

Lorraine is er!

18 Augustus 2006

Little Corn Island!!

06 Augustus 2006

Ziploc

28 Juli 2006

Nicaragua
Hendriek

Duiken in Mozambique

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 68615

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 22 December 2009

Mozambique

24 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

18 Februari 2010 - 30 November -0001

NZ

Landen bezocht: