Verhuisd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu Verhuisd - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

Verhuisd

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

29 Mei 2006 | Costa Rica, San José

Ik heb een nieuw adres! Ben namelijk verhuisd, logisch misschien.

Reina Poderosa ¨Hendriek Bartelds¨
Boulevard
Farmacia Rohrmoser (Triangulo)
100 Largas Norte
Casa Rey Flores Amarillo

Mijn nieuwe tel is 00506 232-5065
Je kunt me denk ik beter op m´n werk bereiken als je wilt bellen, dat is geen probleem... heb toch niet veel te doen heheh... Mijn nummer daar is  00506HENDRIEK

hahah nee hoor, euhm, 00506 520-0070 en dan zodra je iets hoort 130 drukken...

Ik heb al lang niet echt meer iets gepost, omdat ik niet van die bijzondere uitstapjes enzo gemaakt heb. We zijn de laatste 2 weekenden in San Jose gebleven en zijn veel uitgeweest. Vrijdag viel ik in slaap op m´n werk en zondag lag ik de heledag brak op bed hahaha... Verder lekker gegeten, nog naar een leuke salsatent geweest om m´n salsamoves te checken en lekker geshopt.

Ik ben trouwens ook verhuisd, ik woon er nu 3 nachten en merk nu al dat t een gekkenhuis gaat worden. Er woont een man van 40, hij komt uit Duitsland en geeft duitse les in CR, hij haat Costa Rica en hij haat de vrouw die het huis ownt ook heel erg. Daarom schreeuwt hij voornamelijk tegen haar. Zij is een vrouw van 50, haar kind is verhuisd en nu is ze geloof ik een beetje eenzaam. Ze klopt om de haverklap aan om domme dingen te vragen. Maar het is wel echt grappig, mijn werk is dichterbij en het huis is erg mooi.

op mijn stage is het niet heel erg boeiend allemaal. Ik heb de externe analyse half afgerond en moet mijn enquetes binnenkort gaan houden, maar niemand heeft tijd om de taalfouten te checken. Schiet dus niet op. Ik begin met Sales morgen, mag eerst een paar keer mee om er bij te zitten en daarna mag ik me er waarschijnlijk wel mee gaan bemoeien. Naja, ik zie het allemaal wel. Ik heb tot nu toe nog niet bijster veel geleerd en ik hou me voornamelijk bezig met emailen en msnnen. De dagen gaan ondanks het hoogbegaafde werk echt supersnel! De tijd vliegt nog steeds. Ik merk ook dat mijn Spaans vooruit is gegaan.

Hoe was jullie hemelvaart trouwens? Genoten van de vrije daagjes?

Lorraine komt trouwens naar Costa Rica!! 22 augustus komt ze en dan vliegen we samen terug op 9 september.

Liefs Hendriekje

• 29 Mei 2006 - 18:41

Lar$:

Hey Hendriekski,

We moeten binnenkort maar ff een keer met wat Pilsen naar die blaffende Duitser en neurotische Tica.. es kijken hóe onmogelijk mensen het elkaar kunnen maken ;) Was gzellig gister, goed gegeten, betr dan die eindeloze noodles van mij..

Latorrrr, Lar$

• 29 Mei 2006 - 18:45

Padi:

vereleuk dat je verhuisd bent. komt nu van de regen in de drup dunkt me. schreeuwt deman in t duits of kan ie dat ook in t spaans(kuj wat van leer n misschien).lam en brak "goede tijden,slechte tijden"?.stage goed je best doen hoor.hoe m n hemelvaart was? ben lekker met beide beentjes op de grond gebleven!!!! gelukkig wel. t was een natte dag helemaal doorweekt tijdens een wandeling door het veen. helaas te laat vertrokken.s avonds wel lekker "spargels"gefressen.waren prima klaargemaakt.

• 29 Mei 2006 - 20:09

Lorraine:

voor wie nou echt wil weten waar je je mee bezig houdt:
    www.cemex.com
    zet m op!!
    dikke kus

• 29 Mei 2006 - 22:21

Esther:

Owww zou zo gaaf zijn als je eerder vrij kan krijgen!! Dat vieren we gelijk met n fles rum met whisky cola gemengd met gallo pintooo hmm lekkaahhhhh

• 30 Mei 2006 - 09:05

Annemiek:

Hola Hendriekje...
    Gefeliciteerd met je nieuwe woning, geniet je een beetje van de exotische ritmes van de salsa. In september maar even wat pasjes laten zien!!! Trouwens Hendriek...waar blijft die stunt nu waar je het over had?hahaha Genietze nog daar. Veel liefs,
    Annemiek

• 30 Mei 2006 - 11:28

Mam:

hoi riek, je nieuwe huis is lekker goedkoop moet je maar denken misschien kan je duitse huisgenoot je duits opkrikken en je huisbazin je spaans twee vliegen in een klap. Mijn hemelvaart was nat maar gezellig en we hebben lekker asperges gegeten in Bookelo, dat is ook in Duitsland. groetjes van je moesje

• 30 Mei 2006 - 13:15

Tjitske:

Ha driekie! Wie geht´s? Leuke huisgenoten... Iig stof voor grappige verhalen. Ik zal je nieuwe adres opschrijven, misschien dat mn kaartje daar wel wil aankomen. En anders ligt het aan de Duitse postzegel denk ik. Nou, zet em op en tot mails, kus

• 30 Mei 2006 - 14:12

Rens:

super he, dat lorre langs komt! ik was zo meegegaan, haha. helaas groeit het geld nog niet op ons terras..
    je huisje is nog niet een superbeslissing? hopen dat het wel minder wordt.
    werkze deze week!
    liefs rens

• 30 Mei 2006 - 14:14

Tjitske:

oh Hendriek, tip voor als je je verveeld op je werk: www.spelletjes.nl, dan naar pagina 15 gaan, kun je Bubbles spelen...hehe. Ik ben er inmiddels al heel goed in geworden. KUS

• 30 Mei 2006 - 20:03

Lar$:

Ah du..

Hoe gaat ie daar, nog steeds aan het vervelen?? Hier is het wel chill, me baas is een daggie weg.. Hoorde dat het vet was gister, veel internationale mensen, zelfs de Duitsers waren te doen??

Hey wat was die site met die testen? Ik wil mijn pornonaam weten!! ;)

Lars

• 30 Mei 2006 - 21:08

Katti:

Heeeey tjikkie!!

Bist du verruckt??? Ofswiets... Hahaha, mooi verhaal weer met die blaffende Duitser en de Spaanse freak-huisbazin!! Hoe ist an die arbeit? De Grote Vraag al gesteld??
    Hier alles goed! Wir sprechen einander!

Kusssss,
    Kattekop

• 31 Mei 2006 - 12:27

Arja:

Hee driekie!! Hoe is het met je? Hoe was je eerste keer sales in real live?
    Gister Lotte weer gezien was echt heel gezellig! Duurt nog veel te lang voor dat jij dr ook weer bent! Doeg!! liefs ar

• 31 Mei 2006 - 15:06

Lotte:

He meisje,

je treft het wel weer met je huisgenoten zeg!! Toch maar weer snel buren worden in Grun! ik was er gisteren weer, je kamer ligt er verlaten bij :(
    Geniet nog even van alles daar!! Dikke kus Lot

• 31 Mei 2006 - 18:30

Der Bellende Deutscher:

Nah, endlich habe ich deine Website gefunden.. es freut mich, zu lesen das es dir gefällt im unseren kleinen Häuschen. Die Tica ist aber ab und zu eine volle Hausdrache.

Veilleicht könnten wir heuten Abend Bockwurst essen und Berliner Weisse trinken, wenn du möchtest. Ich werde meine Lederhosen tragen, und dir eine Dirndl mitbringen!!

Tschüss, Ernst Lustig

• 31 Mei 2006 - 21:39

Lor:

als dat met de riepe niks word, kan je erover denken om sinterklaasliedjes op te gaan nemen...ik zie wel potentie.slaap lekker chickie!xx

• 31 Mei 2006 - 21:40

Lor:

de t bleef steken ofzo...wordt natuurlijk;)

• 01 Juni 2006 - 00:06

Ronald:

Elmo? wat moet ik nu weer met Elmo, nu weet ik nog niet wanneer ik overlijd

• 01 Juni 2006 - 08:00

Flor:

Hey Hendriek!Alles goed? Het was dus even rustig rondom de tripjes de afgelopen weken?! Is t niet minder leuk om neem ik aan? Stage bij jou ook saai dus...hier lo mismo! Nog niet echt aan de bruine kant..maar daarvoor gaan we natuurlijk naar Valencia...om eens flink te bakken! Veel plezier daar en succes op je zakenreis!! Beso

• 01 Juni 2006 - 09:21

Jaap:

Haaai,
    Leuk verhaaltje weer, ik zal je binnenkort weer es bellen om bij te kletsen. Hemelvaart was koud en nat, ik ben de hele dag binnengebleven. Vrijdag ook. Zaterdag binnen gebarbecued. Toen drie dagen naar... BARCELONA! Ik schrijf daar nog een verhaaltje over op de andere blog. Nu weer op mijn werk, op 1 juni in een WINTERjas. Belachelijk.

Veel plezier daar en XXX,
    Jaap

• 01 Juni 2006 - 19:17

Geet:

He Hoi Hendriek!!
    Gelukkig gaat de tijd snel,ik heb gewerkt bij de Jumbo op hemelvaart dag en het was echt ongelooflijk druk.Snap je toch niet dat winkelen in de supermarkt zo'n leuk uitje kan zij met hemelvaart voor het hele gezin haha,
    fijn weekend! liefs,geet

• 01 Juni 2006 - 20:41

Jan Henny Zijlstra:

Beste Hendriek,

Wil je wel niet meer spijbelen in het vervolg en de hele dag in een internetcafe gaan zitten terwijl je aan het werk moet?

Met niet zo´n vriendelijke groet,

Jan Henny Zijlstra

• 02 Juni 2006 - 20:45

Esther:

Moj, hoe ist daar in koude Monteverde? Gelukkig heb je een mooie gele authentieke Paddington-poncho bij je, ook al hoop ik dat je die niet teveel nodig zult hebben.. Ik ben vandaag warempel iets aan het doen op het werk: brief schrijven over dat koffiebedrijf voor andere bedrijven, en ik ben jawel al 6 uur bezig met 5 regels haha echt TOTAAL geen zin. Oh wat wel goed nieuws is is dat ik mn pinpas eindelijk weer hebt KASTJINGGG kank lekker weer geld uitgeven. Heb gelijk maar ff afspraak bij de kapper gemaakt voor volgende week!! Nou zal wel saai zijn hier zonder jou t weekend!! Bel maar ff als je wieder zurück bent!! XXXX

• 02 Juni 2006 - 20:49

Esther:

Ohhww en niet te vergeten!! Ik kwam BRENDA dat geflipte mokkel uit je huis vandaag tegen in de bus hahaha. Ze ging natuurlijk gelijk naast me zitten en maar kletsen. Ze ging naar de tandarts, dat was ook wel nodig ja! Ze had wel een tas van Guess das dan wel weer cool ;) :p

• 03 Juni 2006 - 10:21

Jans:

Ben brakker dan brak, was om zes uur thuis en toen lag jij vast ook al in je bedje... oh nee, toen was het tien uur bij jou... Heb stiekem met je gedanst!! haha, het was leuk. Met hemelvaart ach ja, heb ik niet echt wat gedaan, beetje rondgehangen mit Raoul... Was wel coool... Nou chick, ben blij dat jij je zo ontzettend inzet en het berensdruk hebt!! Kus kus! *SMAK*

• 03 Juni 2006 - 17:07

Arja:

Driekiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee miss you!! xx ar

• 04 Juni 2006 - 08:13

Hilde:

Hoi driek,

Hoe gaat het met jou. Hier gaat alles zijn gangetje. Wij hebben een lekker lang weekeind (vrij van vrijdag t/m dinsdag) en het is heerlijk weer. De meisjes zijn heerlijk buiten aan het spelen met hun vrienden. Ze hebben zwembadjes, waterglijbaan en tuinslangen op het gras voor het huis. De moeders gooien zo af en toe wat etens waar in hun richting. Het weer blijt zo mooi tot en met donderdag. Yep, zo af en toe heeft ierland ook mooiere weer dan Nederland.

Driek, groetjes voor nou ent tot mails of chats.

xxx Hilde