Feestweek - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu Feestweek - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

Feestweek

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

12 Juni 2006 | Costa Rica, San José

Dag mensen! Even een kort verhaaltje over mijn week hier in San José. Het ligt een beetje stil met de tripjes hier omdat er in San José teveel te doen is.

Het begon allemaal vorige week maandag… We werden gevraagd om een interview te geven in de kroeg waar we waren..We zijn t weekend op tv geweest.. Ik heb het zelf nog niet gezien maar ben benieuwd hoe ik m´n tv debuut alias ¨....¨ maak.

Verder ben ik nog door een raampje geklauterd omdat ik m´n sleutels kwijt was geraakt.. Ben erg lenig, zit nu nog onder de schaafwonden maar ik kon in ieder geval mijn huis in...

Donderdag was het eindelijk zover... THE king of regenton trad op... Het concert van Daddy Yankee was ook nog leuk ook! Ik kende zelfs bijna al z´n liedjes... Daarna zijn we nog naar El Pueblo geweest met wat Nederlanders die we bij Daddy Yankee ontmoet hadden.. Ze zitten ook overal...

De dag erna om 10 uur was het grote feest van het volk dan eindelijk aangekomen.. Costa Rica Duitsland! Het hele volk was door t dolle heen. Iedereen had een Costa Rica shirt aan, alles ging dicht tussen 10 en 12 (zelfs de banken). Ik ging met m´n collega´s kijken in Hooters, natuurlijk met veel bier en eten. Toen was het 4- 2 en dan zou je een teleurstelling verwachten, maar nee... ze hadden gescoord!!!! Whooohooohooo! Feest op straat dus! S avonds zijn Alan, Lars en ik nog even uitgeweest en we zijn in een karaokebar beland... HELP..

Zaterdag heb ik rustig aan gedaan, sporten, shoppen en naar de film, The omen, vet eng!! Nog wel even uitgeweest om meteen door te gaan om Nederland - Servië Montenegro te kijken. T was om 7 uur ´s ochtends en ik dacht dat t Jazz café (nederlandse eigenaar) wel leeg zou zijn, maar nee hoor! De hele kroeg zat vol! Brak en met een paar biertjes toch nog genoten van de een beetje saaie wedstrijd... maar goed, toch gewonnen! Hoe was de wedstrijd in Nederland?? Groot feest?

In mijn huis is het nog steeds een grote soapserie.. De vrouw (Brenda, 55 jaar) had de duitser (karl, 60 jaar) perongeluk (of expres, wie weet het) opgesloten in z´n kamer.. Hij was zo woest dat z´n stem nog steeds nagalmd in m´n hoofd. Hij gaat nu volgende week verhuizen... betekent rust... haha..

Nou dit was mijn korte verhaaltje die toch niet zo kort is... Jullie allemaal aan´t genieten van het mooie weer? Leuk met het WK daar? Al bijna vakantie?

CIAOOO!!!

  • 12 Juni 2006 - 16:32

    Hendriek:

    Leuke spellingscontrole, Regenton is Reggeaton...

    Aoifster and Caths.. I promised to write something in English, oops...Ask mommy to translate it for this time.. Next time it ´ll be in english!! How are your earrings Caths? You have nice weather too?

    XXX000XX0X0

  • 12 Juni 2006 - 17:14

    Jaap:

    Hoi hallo,
    Wat een verhalen, al kende ik de meeste al via msn. Hier is het nu heel warm, als ik niet in m'n zwembroek op het dakterras lig fiets ik door de stad. Superlekker!

    Enne, WK? Dat moet je maar aan Edwin vragen :-)

    XX JAAP

  • 12 Juni 2006 - 18:26

    Lotte:

    Ciao driekie!!

    Mooi die Costa Ricanen dat ze zo blij zijn dat ze al gescoord hebben, haha!! En de rest klinkt natuurlijk ook weer mooi, toch leuk dat je Holland nog even hebt zien spelen! was hier wel lachen in de kroeg, met airco gelukkig, want er is hier een Hittegolf! Vandaag stond heel Nederland in de file volgens mij, net als ik en dan is 30 graden niet zo'n pretje zeg! jezus! maar heb waarschijnlijk wel een afstudeeropdracht binnen dus dat is erg relax! He succes op je stage, spreek je snel weer meisje, dikke kus

  • 12 Juni 2006 - 18:32

    Arja:

    Hee driekie! Wat cool ook weer.. hahah om 7 uur s'ochtend nog es beginnen aan zo'n wedstrijd, klasse!! Ik ben beetje aan t leren en verder idd genieten van t mooie weer en wk! Morgen na mn tentamen al weer een bbq gepland, super! He meis werkse en veel plezier verder, liefs ar

  • 12 Juni 2006 - 19:28

    Lorraine:

    niet eerlijk, je laat de mooiste stukjes weg..want was je naam ook al weer als geinterviewde..haha!kus

  • 12 Juni 2006 - 19:36

    Anna Befme:

    GEILE SLET!!!!

  • 12 Juni 2006 - 23:04

    Yvon:

    wedstrijd was hier net zo saai als in costa rica vrees ik, maar goed gewonnen idd! tentamens komen eraan en eindelijk 30 graden, het zal ook niet... je hoort het, er valt hier nog steeds veel te zeuren ;)

    kus Yvon

  • 13 Juni 2006 - 01:30

    Damian:



    Zwaai, zwaai.

  • 13 Juni 2006 - 07:37

    Tjitske:

    He laiverd! Wat cool dat je toch de wedstrijd nog eventjes kon zien! Tis hier een gekte, ben de afgelopen nacht wakker gehouden door feestende Italianen..! Tis wel lachen allemaal. Nou we mailen weer, kus

  • 13 Juni 2006 - 08:15

    Mam:

    hoi riek
    weer goed vermaakt lees ik en hier is het ook tropisch ,je weet nooit voor hoe lang, maar dit is wel lekker. Daddy Yankee is dat een costaricaan? groetjes xxxxxxxxx

  • 13 Juni 2006 - 08:14

    Katti:

    Mooie verhalen weer! En wat hylarisch dat de vrouw des huizes de Duitser had opgesloten in zn kamer!! Hahahahaha... Toch niet net onder Costa Rica - Duitsland???

    Heel veel plezier en spreek je snel weer!!

    Dikke kus!

  • 14 Juni 2006 - 20:40

    Jeroen:

    Hey Hendriek.

    Fijne pagina! Ja ik kon het toch niet laten om even te kijken wat voor spannende verhalen jij allemaal schrijft. Nog wilde plannen voor de komende wedstrijden? Lijkt me mooi om een nachtje door te halen voordat het Jazzcafe opent...

  • 14 Juni 2006 - 20:45

    Anouk:

    he hendriek, je zult wel denken, wie is anouk, ik ben een vriendin van Lotte. Lotte vertelde dat jij in Costa Rica zat. Mijn neef is daar een paar maanden geleden getrouwd en gaan wonen met een meisje dus ik heb ff je foto's gecheckt haha. Ik kwam geen bekend gezicht tegen. Jij zit ook in San Jose, hij woont in San Rafael, dus mocht je er langs komen, en een gratis drankje willen (haar ouders hebben een café), noem mijn naam dan ff. Haha. Veel plezier nog...

  • 15 Juni 2006 - 18:55

    Conejo:

    Ecuadooooooooór!!

  • 15 Juni 2006 - 19:50

    Mam:

    hoi riek
    het ziet er goed uit je nieuwe huis, je handdoek doet nu dienst als tafelkleed zie ik,de kamer is idd nogal kitcherig,maar ja daar houdt ze van. glimmend en vol. zit de garage aan de voorkant? groetjes joen moetje

  • 16 Juni 2006 - 08:35

    Ar:

    Hee driek, leuke pics! Ga je vandaag de wedstrijd ook weer kijken?? Werkse en alvast een leuk weekend!! Ik ga weer even studie ontwijkend gedrag vertonen en ga lekker verfen! liefs arja

  • 16 Juni 2006 - 11:46

    Rens:

    zelf niet een poging gedaan om te zingen in de karaokebar? had graag foto's willen zien...
    straks weer voetbal kijken? wordt vast weer saai!
    fijn weekend alvast, liefs Rens

  • 16 Juni 2006 - 14:05

    Marieke:

    Niks mis mee daar zo te horen! X Marieke

  • 16 Juni 2006 - 14:54

    Ananjek:

    Hola Gemdlic,

    Wat woon je prachtig! Moet zeggen dat ik het wel stijl vind, die huiskamer van je. Trouwens over je geplande stunt...dat je elke dag in die bus durft te stappen vind ik al aardig wat!!! Heel fijn weekend en Forca Holanda!

    Liefs

  • 17 Juni 2006 - 13:25

    Marloes:

    Ziet er erg goed en vooral zuiver uit in die karaoke bar.
    Dus er was dus groot feest omdat de voetballertjes gescoord hadden?
    ha ha geweldig toch.
    Super trouwens dat Lorraine gewoon langs gaat komen, Renske en ik waren graag meegegaan maarja het is niet voor ons allen weggelegd.
    Komen vast wel weer mooie verhalen van Jut en Jul als jullie terug zijn.
    Goed weekenddd!!

  • 18 Juni 2006 - 09:02

    Padi:

    zo te lezen heb je het er nog steeds goed naar dezin. leuk huis en mooie reisjes.voetbal leeft daar ook heb ik begrepen.ook de reactiesop je verhaaltjes zijnaardig om te lezen. vooral die van anna.(die durft wel.anoniem een berichtje sturen klasse!!!!!!!!!!! wat een zeikerd)

  • 19 Juni 2006 - 15:05

    Tjitske:

    He driekie! Hoe is het ermee? We hebben net het huwelijk van de secretaresse gevierd, die was stiekem getrouwd... Met andere woorden: veel Kuchen und Sekt ;). Ik heb de zak met geld helaas nog niet gevonden. Ik wacht tot ik een regenboog zie. Succes vandaag! Dikke knuffel.

  • 20 Juni 2006 - 12:16

    Johan:

    MOOI :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Ik op stage @ costa rica...Ben benieuwd hoe t uit gaat pakken..

Recente Reisverslagen:

09 September 2006

Ik kom eraan

30 Augustus 2006

Lorraine is er!

18 Augustus 2006

Little Corn Island!!

06 Augustus 2006

Ziploc

28 Juli 2006

Nicaragua
Hendriek

Duiken in Mozambique

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 68412

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 22 December 2009

Mozambique

24 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

18 Februari 2010 - 30 November -0001

NZ

Landen bezocht: