Ik weet geen titel - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu Ik weet geen titel - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

Ik weet geen titel

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

03 Juli 2006 | Costa Rica, San José

Hee leute, aan het genieten van het heerlijke hittegolfje in Nederland? Goed smeren! Wat is jullie lievelingswoord?

Hier gaat alles nog steeds helemaal prima, een beetje een rustig weekje gecreëerd aangezien we maar 2 keer uit zijn geweest. Vrijdag was er een anniversario in club oh, Madonna avond, erg lollig.

Op mijn stage heb ik ietsepietsie meer te doen en mocht dan vrijdag ook mee naar een vergadering in het huis van m´n baas... Omdat er voetbal op was om 9 uur ochtends gingen we al om 7 uur ´s ochtends vergaderen. Ik als punctuele Nederlander heb nog steeds een punctualiteitcrisis hier in Costa Rica, wanneer moet je op tijd komen en wanneer niet? Ik weet het antwoord niet, maar ik zal vanaf nu gewoon altijd een half uur te laat komen. Ik zat namelijk om 7 uur s ochtends bij m´n baas in huis terwijl de rest pas om 8 uur kwam.. Beetje ongemakkelijk...

In het weekend zijn we 3 x uit eten geweest, het pretpark bezocht (in de rij gestaan vanwege de drukte) en de sale van de Zara bezocht, veel te veel gekocht. Zaterdag nog even uitgeweest samen met alle klonen van Daddy Yankee hier in Costa Rica.

Zaterdag overdag ben ik in een erg charmante houding van een 80 meter hoge brug gesprongen, het uitzicht beneden was erg mooi, een beekje en wat stenen en veel bomen. Het was zoooo eng, ik snap nog steeds niet dat ik t gedaan heb... Ik was een uur na de sprong nog aan´t shaken.. Ik was alleen vergeten hoe ik weer naar boven moest dus ik bungelde een beetje lang op de kop... T staat allemaal op dvd dus er kan gelachen worden om m´n zenuwachtige gedrag.. Moet nog wel even een gecensureerde versie regelen geloof ik..

Ciaoo! Enjoy de zomer!
X Hendriek


Ik zit hier net en m´n werkplaatsje trilt helemaal.. Er was een miniaardbevinkje.. spennennndd...

  • 03 Juli 2006 - 17:30

    Harry En Suzan:

    Geweldigd,en dan je zo maar van 80 meterhoogte in de afgrond storten!!
    Jij liever dan wij, maar je moet wel durven en jij durft. Veel plezier verder en geniet ervan.

  • 03 Juli 2006 - 18:21

    Klazien:

    Hey Hendriek!

    Wat stoer zeg!!Ik durfde het in NZ niet...nog steeds spijt van.

    Het is hier onzettend heet en vooral als je aan t verven bent..;-(
    Veel plezier deze week!
    Kus

  • 03 Juli 2006 - 18:48

    Jaap:

    Wow! You thrillseeker you! Ik heb vandaag ook iets heel spannends gedaan: ik ben begonnen aan m'n nieuwe baan!!!

    XX JAAP

  • 03 Juli 2006 - 21:37

    Jans:

    AAAAAAaaaaaaahh!!! You daredevil you!! ;) -> ik ben zoooo origineeel. Ik ga morgen vliegen naar barca! hebben we hier eindelijk hittegolf, ga ik naar nog warmer!! woohoo, heb er zin in, 'BEN ER KLAAR VOOR!!' (spongebob stijl)..
    Nou chick, enjoy!! padapapapaaaaa, i'm lovin'it.. *SMAK*

  • 03 Juli 2006 - 22:03

    Tom:

    blije kop van je met die spongebob puzzel : D Zweet alweer in de handen staan als ik alleen al naar die brug kijk.Netjes dat je gesprongen bent hoor waaghalsje.
    xxx

  • 04 Juli 2006 - 07:20

    Katti:

    OHW... MY... GOD!!

    Wat eng! Alleen van de foto's krijg ik al zwabberknieën... Brrrr... En zo te zien was je zelf ook wel a little bit in shock na je jump in de afgrond! Maar goed dat je jezelf na de sprong beloond hebt met een mooi cadeau! Silly-billy you!! Ben errug benieuwd naar de DVD!! ;)

    Kussie!!

  • 04 Juli 2006 - 07:45

    Flor:

    Holaa!
    Q tal?
    Jeetje wat een bikkel! En dan ook nog een mooi sponge bob cadeau...helemaal goed!! Hier todo bien! Lekker warm! Ga komend weekend naar t strand! Jippie!! Dikke kus, Flor

  • 04 Juli 2006 - 08:07

    Mam:

    hoi riek
    ik ben blij dat je ook foto's hebt van erna. hoe durf je het, geen last van een wiplash ? nou ik zou het noooooiiit doen groetjes van je mam

  • 04 Juli 2006 - 09:15

    Lorsnor:

    Als jij mocht kiezen tussen een nieuwe auto of een sponsbop fiets, weet ik wel wat t wordt..mooi filmpje hoor, held.noggggg 7 weekjes en dan kom ik eraan!zin in hoor!werk ze vandaag, zal mn best doen om vanavond weer een crea mail te typen.kuss!!

  • 04 Juli 2006 - 11:47

    Ruben:

    He driektie,

    behoorlijk dappere actie. Ik ben trots!!! Na zo'n waaghalzen actie is een spongebob puzzel wel een gepaste beloning! De hittegolf is Héérlijk!!! Ik denk dat mijn lievelingswoord nu ook airco is!

    X Ruubs

  • 04 Juli 2006 - 18:29

    Large:

    Mai,

    Jaa.. ´n echte Hollandse.. springt wel aan een elastiekje van een brug af!! Mijn lievelingswoord voor komend weekend: carribeanstyle, kheb de aanklik-dreadlocks al klaarliggen ;)

    Large

  • 04 Juli 2006 - 18:30

    Large:



    PS: hierbij herinner ik je ff aan een cumpleaños ;)

  • 04 Juli 2006 - 21:57

    Tjitske:

    Respect hoor! Ik doe het je niet na. Hier is het leven weer goed: zon, strand, uiteten en rosé! Fijne avond nog en tot mails, smok

  • 05 Juli 2006 - 06:54

    Mijke:

    Oh Hendriek, wat eng! Weer wat van je 'to do'lijst geschrapt? Jij liever dan ik!

    Uhm, tja, die puncatualiteit lijkt me lastig ja... eerst afspreken met iemand anders die ook gaat? Of kom je dan daar weer te vroeg aan.., :) Fijne tijd nog!

  • 05 Juli 2006 - 07:58

    Magreet:

    Haai,

    jemig ben vet jaloers op je spongebobpuzzel. Misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen! Het eten hier in Spanje smaakt goed, maar de borrels smaken beter! Tja en het uitgaan....is goed te doen :-) Ik loop stage t/m 7 augustus, dus ik mag nog even. Alhoewel de tijd idioot snel voorbij gaat! Wanneer ben jij klaar???

    Dikke kuzz

    Duitsland eruit...eindelijk gerechtigheid!!!

  • 05 Juli 2006 - 10:52

    Martijn:

    Bungeejump respect!!

    GoS Martijn ;)

  • 05 Juli 2006 - 17:36

    Arja:

    Hee Driekie!!! Wat super stoer van je zeg, ik denk niet dat ik het durf! Echt wat een belevenis! Ik heb net een paar sting dagjes gehad en morgen en overmorgen met lotte en tjits, we zullen je missen!! Liefs ar

  • 05 Juli 2006 - 18:16

    Geet:

    Heee stoer hee!:) ga ik ook 'n keer doen:P haha tot spreeks! kus geet

  • 06 Juli 2006 - 06:43

    Lotte:

    He Driek, super man die jump, moet wel zeggen dat die brug er nou niet al te stevig uit zag! Ben blij dat je weer gewoon geland bent zonder breuken!! Hier alles goed, einde hittegolf en het is meteen weer een grijze dag, Holland :( !!! Nou ja! He meissie, spreek je snel, dikke kus Lot

  • 06 Juli 2006 - 07:32

    Catherine:

    Do you have to jump of the bridge to buy the jigsaw?

    I love you
    catherine

    xoxoxoxoxoxoxoxoxxooxxoxo

  • 06 Juli 2006 - 07:33

    AOIFE:

    XXXXORGUJGVJINEFVDJDEIJGVRMAWLORGJIGNBHGBGPOM ,B,WKIHB;PLGVDLKOOJT60-OPMKJC,L


    AOIFE

  • 07 Juli 2006 - 22:50

    Tjitske:

    SLEEP WELL DOLLY DARLING!! ;)

  • 08 Juli 2006 - 09:12

    Marloes:

    Wowwww...Hendriek, wat gaaf wat gaaf! Ik wil die dvd zeker een keer zien hoor.
    En gewoon even rustig tussendoor een aardbevingkje, je maakt wat mee. Gebeurde op Aruba nu nooit he.
    He veel plezier nog en rustig aan he ;)
    Liefs Marloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Ik op stage @ costa rica...Ben benieuwd hoe t uit gaat pakken..

Recente Reisverslagen:

09 September 2006

Ik kom eraan

30 Augustus 2006

Lorraine is er!

18 Augustus 2006

Little Corn Island!!

06 Augustus 2006

Ziploc

28 Juli 2006

Nicaragua
Hendriek

Duiken in Mozambique

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 68500

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 22 December 2009

Mozambique

24 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

18 Februari 2010 - 30 November -0001

NZ

Landen bezocht: