Heeerlijk weekend!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu Heeerlijk weekend!! - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Hendriek Bartelds - WaarBenJij.nu

Heeerlijk weekend!!

Door: Hendriek

Blijf op de hoogte en volg Hendriek

10 Juli 2006 | Costa Rica, San José

T wordt een beetje vaste prik. Elke maandag op t werk even een nieuw verhaaltje maken. Ik heb toch niet veel beters te doen dus dat kan mooi. Deze week niet echt uitgeweest, alleen verjaardag, filmpjes kijken en wat drinken. Ik wil bij deze de film Deuce bigalow european gigolo aanraden, het verhaal is steengoed. Echt echt waar!
M´n camera is nog gejat. De huissoap gaat ook nog verder: Karl de Duitser is weg en het gevolg is dat ze nu bang is. Ik had een schaar op tafel laten liggen en toen dacht ze dat iemand haar met die schaar wou wacken.

Vrijdag was een gezellig logeerpartijtje, de onderbuur van m´n matties hier is weg dus kon daar slapen. We namen de dag erna om 6 uur de bus naarrr... Cahuita!! Erg relaxt op het strand gelegen, wat aapjes gecheckt en 8 kilometer door het bos gelopen. T was héérlijk.. Savonds nog even uitgeweest. T was weer zo´n avond... In Nederland heb ik ze met bierviltjes op m´n hoofd, andermans kleren aan en zijn de zwervers de lul. In deze kroeg waren de gringo´s de lul en had ik snel weer een bril te pakken. De verkleedpartijtjes deden t ook goed zaterdagavond... De dag erna kapot, brak, met een enorme kater, dood geslapen op het strand, wat is dat toch fijn!! s avonds 5 uur lang in de bus terug, omdat iedereen de laatste bus neemt is het altijd ietwat druk in de bus, daarom konden we 5 uur lang ¨staan¨. Oftewel in t gangpad knock out... Echt een mooi weekend was het!

Nu zit ik weer op m´n ¨werk¨. Elke keer begin ik na zo´n weekend meer te balen omdat ik moet werken. Ik doe gewoon vrij weinig en als je dan weet dat je ook op zo´n belachelijk mooi strand kan liggen doet t toch een beetje pijn. Maarr.. nog even en dan kan ik 6 weekjes reizen!

Ciao!!

Groeten Hendriek Bartelds

  • 10 Juli 2006 - 16:34

    Katrien Bartelds:

    Beste Hendriek,

    Mooi weekend gehad dus? Mis alleen de foto´s... Nog maar drie weekjes en dan is je werk daar ook weer verleden tijd. Nog even afzien dus, maar dan kan het grote feest beginnen!! Ben jaloers, want ik moet nog ontelbaar veel weekjes werken... Einde is pas in zicht met mn pensoen, hehehe...

    Hendriek Bartelds, ik ga je snel ff weer bellen!

    Dikke kus van je zus!!

  • 10 Juli 2006 - 17:02

    Lotte:

    He meisje,

    Relax relax relax, klinkt weer helemaal goed hoor! En gewoon blijven denken dat t einde bijna in zicht is, dan ga je juist alle maandagen die je nog resten met een glimlach naar je werk toe :)
    Hier niet veel bijzonders gebeurd, gewerkt gewerkt en gewerkt! Morgen sleutel ophalen van mijn kamer in Amsterdam!
    spreek je snel weer! liefs Lot

  • 10 Juli 2006 - 18:40

    Katti:

    Heeey, je hebt een pet met "Hendriek" er op!!! Vet coool!! Zo´n eentje wul ik ook!!

  • 10 Juli 2006 - 19:24

    Lor:

    Hilarisch, echt echt waar..mijn foto's en de jouwe zijn ongeveer gelijk..ook ik heb weer een slachtoffer gevonden om de bril van af te pakken, haha!en jazeker, ook deze was zwart, dik en lelijk! tot snel wichie.
    kuss!!

  • 10 Juli 2006 - 19:36

    Sjoerdje:

    Moiii! Lekker aan het relaxen daar? Gelijk heb je, veel te warm om iets uit te vreten. Nog ff en dan lekker op reis!! Leuk man! Succes nog ff en tot snel!!

  • 10 Juli 2006 - 19:47

    Geeta:

    Heee leuk verhaaltje en nog leukere foto's eindelijk een idee van Brenda!! geniet nog de laatste 3 weekjes werken, voor je het weet is het om:P haha liefs, geet!

  • 10 Juli 2006 - 23:51

    Piet:

    In Nederland dan eindelijk de tijd gevonden je weblog eens te bezoeken en warempel, 't lijkt wel of je niks te doen hebt behalve feesten. Dat tijdschriftenuitgeefbedrijfdinges verbeterd zichzelf niet! Mooi in ieder geval dat je nog altijd vermaakt in San Jose, ik mis het wel een beetje. Hoewel ik daar weinig tijd voor heb gekregen. Het hele idee van weggaan uit Nederland wordt het al waard gemaakt door de feesten die je krijgt als je terug bent. Ik ben er sinds donderdag weer en dit is m'n eerste rustige avondje. Verklaart ook waarom ik achter de computer zit om kwart voor twee. Nerdke dat ik ben. Hoe dan ook, nu weer vaste internetverbinding en meer tijd je site eens wat vaker te bekijken. Doe ik ook zeker, de verhalen en foto's zijn mooi! Alleen die foto van jou en een hondje waar dan onder staat 'jong poesje' vond ik wat dubieus... Creo que esa gata tal vez es joven, pero aún ya tiene como veinti años, ?no?
    Hier wil ik dan mee besluiten, tijd om het ritme weer eens op te pakken en te gaan slapen. Groeten uit zonnig Nederland waar de mensen bruiner zijn dan ik ("jij, een half jaar Costa Rica? Goh!") en wie weet tot in September!

  • 11 Juli 2006 - 09:12

    Magreet:

    aaaaaaaaaah stage wordt idd steeds erger. Pff voor mij nog 4 weken, jij? Mooie foto´s. Hoest trouwens met die grap van de 28e afgelopen met je hospita???

    kuzz

  • 11 Juli 2006 - 11:20

    Martijn:

    Hendriek @ Pet!

    LOL

  • 11 Juli 2006 - 12:38

    Zussie!!!:

    Chica, klinkt weer heel erg chill... Ben net terug uit Barcccccca!!! Was heel erg warm en leuk en gezelg etc... heb niet zoveul feestn doan as joe, moar da komp nog weh. Het was iig zeer geweldig, muy bien!!! Er volgt nog meer info op de n53-blog.. Kus kus en ben blij dat je het zo leuk hebt!! leuke pet, poes(!), en brenda!! in een hartje... sarcastisch? tha bitch looks good!! *SMAK* luv ya!

  • 11 Juli 2006 - 14:47

    Jaap:

    Hahaha, je leert het ook nooit af hè? En ik moest ook erg lachen om je jonge poesje! Heel grappig!

    XX JAAP

  • 11 Juli 2006 - 21:15

    Arja:

    Hee Driekie! Mooie mail had je gestuurd hahah!! nog een paar weekjes idd, zet m op! Liefs ar

  • 11 Juli 2006 - 22:25

    Tjitske:

    Ziet er weer mooi uit Driekie!! Nog maar eventjes en dan bist du er ook weer bij! Smok

  • 13 Juli 2006 - 11:00

    Ruben:

    He driekstra,

    Mooi verhaal weer. Érg leuke foto's ook!! Lekker dat je nog maar een paar weekies hoeft te werken. Heb je daarna tenminste genoeg tijd om te feesten!!
    Hier ook nog maar een paar weekies werken en dan...
    Nog meer werken!!!! Yahoooooo!!!! Het leven is mooi!! Werken is mooi!!! Ben totaal niet jaloers op mensen in tropische oorden met vrije tijd.

    Grüss von Ruubs!

  • 14 Juli 2006 - 15:42

    Gargamel Tenía Razón:

    Hola H.
    Todo bien?
    La foto tha bitch está muy chiva, muy artística, y todas las demás también, pero: ¡por amor a los dioses¡ por qué mis fotos? me odias? es eso?, quieres verme sufriendo?, por qué? que te hice? Si realmente me aprecias no lo vuelves a hacer.
    Por cierto el mensaje que usted me dijo ayer que me había enviado no ha llegado a mi email, quizás no funcionó.

    asf.

  • 16 Juli 2006 - 18:23

    Arja:

    Hee Driek!! Hoe was je weekend?? Hier erg relaxt, lekker weer, leuk feestje van de jongens gister en nu chillen op het balkon.. Nog een paar weekjes he? echt cool! Ben benieuwd naar je nieuwe verhaal!! XX arja

  • 18 Juli 2006 - 16:43

    Broertje:

    MOOI

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, San José

Mijn eerste reis

Ik op stage @ costa rica...Ben benieuwd hoe t uit gaat pakken..

Recente Reisverslagen:

09 September 2006

Ik kom eraan

30 Augustus 2006

Lorraine is er!

18 Augustus 2006

Little Corn Island!!

06 Augustus 2006

Ziploc

28 Juli 2006

Nicaragua
Hendriek

Duiken in Mozambique

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 110
Totaal aantal bezoekers 68499

Voorgaande reizen:

22 September 2009 - 22 December 2009

Mozambique

24 Maart 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

18 Februari 2010 - 30 November -0001

NZ

Landen bezocht: